Monday 12 December 2011

Pengalaman Bersama ECPI


Anda pernah dengar tentang produk ini??? Macam2 cerita negatif tentangnya, membuatkan ramai yang begitu percaya...Hanya mereka yang telah mendapat manfaat darinya sahaja yang percaya produk ini cukup berKUALITI....

Saya pernah mengalami penyakit yang agak musykil utk dikenalpasti...ada yg mengatakan sakit cacar air, buatan org, penyakit kelamin....Saya mengalami jangkitan kuman selepas 3 bulan melahirkan anak yang ke 3. Hanya Allah yang tahu betapa menderitanya saya, dr perubatan doktor pakar until rawatan kampung, pulih hanya seketika..Tahu x berapa lamer saya menderita??? SETAHUN..Dah lah sakit, ada baby kena jaga...anak2 yg sedang membesar penuh ragam..Tp saya beruntung punya hubby yg memahami...Seringkali memberi sokongan dan nasihat supaya sabar n tabah..

Selepas setahun, saya bertemu kawan lamer yg menjadi stokis ECPI. Dia nasihati saya mencuba minum AIR MINUMAN ECPI. Hampir 4 kotak (sebotol=1.5L) saya minum bersama GTH ECPI, ANGGUN ECPI dan HOLISTIC BATH TREATMENT...Hanya beberapa bulan, saya sembuh sepenuhnya dan muka saya turut beransur pulih. Kegembiraan xterhingga, saya register sbg agen utk mendapatkan harga yg murah...biasa kena beli sebotol RM8.10 tp dgn menjadi ahli saya dpt RM5.80 sebotol...bkn tu saja, bonus pun dapat....badan pun sihat...hihihii

Ramai perasan saya dah sembuh dan yg paling bahagia, anak2 dan hubby...
Opss...lupa nak cite mcm mn produk ECPI lain...Bila mandi dan membuang air besar/kecil, saya akan gunakan HOLISTIC BATH TREATMENT kerana ia xde chemical. Selain itu saya gunakan utk mencuci muka yg juga turut terkena jangkitan kuman. Saya juga sapukan ANGGUN ECPI ke muka. Mula2 agak pedih tp lamer2 beransur kurang. Jerawat/ Bisa di muka kecut dan parut juga pudar..

Alhamdulillah, semuanya dengan izin yg MAHA ESA...setelah sekian lamer sakit dan ikhtiar, akhirnya Allah temukan saya dengan penawarnya..
Sehingga kini, saya masih mengamalkannya dan saya telah UPGRADE kpd SALES POINT (stokis)..

No comments:

Post a Comment