Monday 17 September 2012

Nak Kurus Tapi Mahal Lah......

Jom kita try set ni....ramai dah cuba, apakata mereka....'kopinya sedaplah....losyennyer panas,best dan slimming suit tu senang dan mudah dipakai.....terasa kemas'.
Harga pun berpatutan, dengan 3 produk anda hanya bayar RM100 tetapi tidak termasuk poslaju tau...klu poslaju hanya ditambahkan RM10 sahaja.
Bagi yg dah pernah mengandung dan bersalin, tentu agak sukar nak maintain slim. Lebih-lebih lagi bagi yang pernah menjalani pembedahan. Rata-rata kajian, memamg begitu termasuk diriku, badan susah utk turun tapi cukup hebat utk naik (gemukkkk....oh, tidakkkk).
Puas aku mencari produk-produk yg berkualiti tetapi tidak mahal...kini aku telah temui dan telah mencubanya...Syukur Alhamdulillah, ada jawapannyer.
Dek kerana itu, aku kongsikan produk ini utk semua wanita (tapi bukanlah free...). Anda amalkan minum Kopi Aura CEO ini sebelum makan dan sebelum tidur. Ia membantu anda berasa kenyang, so anda dapat mengawal kadar pemakanan anda.
Selain itu, pakailah slimming suit ini (siang malam pun boleh....ikut selesa anda) selalu beserta losyen 'Shaping & Beauty Lotion'. Kehangatannya bertahan selama 12jam, bg yg baru mencuba.....anda pakailah nipis-nipis dulu yea, tgk kadar ketahanan badan anda.
Dengan herba yg begitu banyak di dalam losyen ini, ia membantu mengurangkan kolestrol serta lemak, kadar penyerapan juga cepat, membantu pengaliran darah dengan baik....
Saya dulu kurang makan jamu, peranakkan mudah turun....almaklum dulu 1st baby twin, perut besar beb....Nak jadi ceritanya, anakku demam dan hanya mahukan aku....masa pi klinik, aku kena dukung dia baring atas katil...berat tau 20kg.
Mula-mula tak terasa apa-apa, tgh malam masa nak tidur terasa sakit sangat pinggang...nak pusing tak boleh...aduuuuuhhh....tak kan aku nak panggil bidan tengah-tengah malam kan. Hanya bertawakal pada ALLAH, aku sapukan losyen tadi dan dispraykan Perfum Jingga (mmg fungsi utk peranakkan). Dengan bismillah serta selawat ke atas Nabi Muhammad SAW 3kali, aku putarkan ke perutku sehingga peranakan sebanyak 7kali sambil berniat pada ALLAH agar sakitku reda. Lepas tu urut-urutlah skit, up kan peranakkan....then aku pakai girdle (utk kemaskan n naikkan bahagian perut).
Seingat aku, aku terjaga dalam pukul 3 pagi nak buat air....bagaikan tiada apa-apa, aku boleh bingkas bangun, badan terasa ringan dan peranakkan terasa sudah naik...Syukur padaMU Ya ALLAH....
Sejak itu aku pakai di seluruh bahagian berLEMAK...Alhamdulillah ada susutnya....
Slimming suit ini boleh membantu menaikkan peranakkan kerana cara memakainya dr bawah dan di sangkutkan pd bahagian bahu.
Anda cubalah, nnt anda tahu kesannya.....Ia juga membantu hubungan anda suami isteri.....

No comments:

Post a Comment