Tuesday 18 September 2012

Rawatan Aura - Menggunakan Perfum Auralife

Kaedah rawatan AURA adalah rawatan yg menggunakan perfum ber'Aura' dan telah disyifa'kan dengan zikrullah membantu membangkit gelombang/aura tenaga dalaman seseorang utk melawan penyakit (permasalahan) mereka.
Ianya tiada kesan sampingan...selamat...suci...
Mempunyai kelulusan dr JAKIM


Membantu Memulihkan Masalah, Seperti Berikut:
1. Kanak-Kanak Atau Anak Hyper , Degil , Nakal , Malas Belajar

Cara Menggunakannya :
Spray di telapak tangan ibu kemudian baca selawat ke atas Nabi SAW 3x gosok dibelakang cuping telinga anak-anak sambil lafazkan kata-kata terangsang serta nasihat yang ibu mahukan. Yakin , Tawakal , Sabar insya Allah mujarab.

2. Alergi Kulit/Gatal-Gatal
Cara Menggunakannya :
Spray di atas permukaan kulit yang gatal , gosok sambil selawat ke atas Nabi SAW 3x. Akan terasa pedih dalam 2 minit, Yakin , tawakal , sabar, Insyaallah.

3. Kulit Muka Berjerawat Dan Bernanah/Menyembuhkan Luka
Cara Menggunakannya :
Ambil facial cotton (kapas muka) lembabkan dengan air mineral atau zam-zam , spray aura perfume pada permukaan kapas itu tadi sambil baca selawat ke atas Nabi SAW 3x dan al-fatihah 7x disertai niat kemudian hembuskan pada permukaan kapas dan tekap-tekapkan di permukaan kulit yang berjerawat itu tadi.

4. Mengatasi Rasa Gemuruh

Cara Menggunakannya :
Spray ke nadi tangan kemudian baca selawat ke atas Nabi SAW 3x disertai niat dan gosok ke lutut kiri 3x. Buat cara ini selusuh , Insyaallah rasa gemuruh akan dapat diatasi. Yakin , Tawakal , Insya Allah Mujarab.

5. Menambahkan Seri Wajah
Cara Menggunakannya :
Spray ditelapak tangan dan baca selawat ke atas Nabi SAW 3x disertai niat kemudian tekap-tekapkan tangan ke bahagian muka mulai dari bahagian dagu kedahi dan seterusnya bahagian dada untuk melapangkan permasalahan. Insyaallah wajah anda akan berseri-seri dan tidak lesu. Insya Allah.

6. Membantu Mendamaikan Suasana Rumah
Cara Menggunakannya:
Spray 4 penjuru rumah dimulai dengan arah matahari terbit. Baca selawat ke atas Nabi SAW 3x disertai niat dan spray 1x setiap penjuru rumah ataupun bilik tidur. Insyaallah suasana rumah anda tenang dan tenteram Yakin dan tawakkal. Insya Allah.

7. Membantu Melariskan Perniagaan
Cara menggunakannya:
Kaedah 1: 

Spray 4 penjuru kedai dimulai dengan arah matahari terbit. Baca selawat
ke atas Nabi SAW 3x ayat seribu dinar 3x atau ayat kursi 3x disertai niat dan spray 1x setiap penjuru kedai. Yakin tawakal Insya Allah berhasil.
Kaedah 2 : 
Spray pada lampu garam baca selawat 3x disertai niat sahaja. Yakin,Tawakal. Insya Allah berhasil.

8. Aura selusuh untuk ibu mengandung.
(Membantu menstabilkan emosi,rasa letih dan sakit-sakit badan serta gangguan lain)
Cara menggunakannya:
Baca selawat ke atas Nabi SAW 3x sembur Auralife Perfume seperti minyak wangi biasa dan disertai niat kemudian spray ditelapak tangan. Baca selawat ke atas Nabi SAW 3x dan alfatihah 1x usapkan perlahan-lahan ke perut disertai niat untuk meringan,memudahkan ibu bersalin, menjauhi anak dari unsur negatif dan niat anak yang soleh/solehah, cantik dan cerdik. Apa jua niat ibu terhadap kandungannya. Yakin,Tawakal. Insya Allah ..Digalakkan para ibu memakan buah kurma selama 7 hari sebelum waktu melahirkan.

9. Mengatasi/Menolak Unsur Negatif Semasa Keluar Rumah
Cara menggunakannya :
Selawat ke atas Nabi SAW 3x dan bacalah 3 Qul sebanyak 3x kemudian niat. Spray Auralife Perfume seperti memakai minyak wangi biasa. INSYAALLAH.

10. Menghilangkan Rasa Sakit/Lenguh Tubuh Badan (Demam).
Cara menggunakannya:
Spray ke nadi tangan baca selawat ke atas Nabi SAW 3x dan Al-Fatihah 1x gosok dan buat urutan disertai bacaan "YARABBAL'ALAMIN". Insyaallah cepat sembuh

11. Membantu Menghilangkan Tabiat Merokok

Cara menggunakannya:
Spray di kawasan nadi tangan, baca selawat ke atas Nabi SAW 3x dan Al-Fatihah 1x disertai dengan niat dan raubkan tangan anda kemuka seperti mengambil wuduk 1x , Kemudian pakai aura perfume seperti memakai minyak wangi biasa . Yakin , Tawakal , Berkemahuan . Insya Allah....

12. Untuk Mencari Jodoh Belum Pernah Berkahwin

Cara menggunakannya:
Spray nadi tangan baca selawat ke atas Nabi SAW 3x dan bacalah

"SALAMUNQAULAMMIRROBBIRAHIM" 3x disertai niat supaya ditemukan jodoh yang sesuai seperti temunya jodoh Adam dan Hawa kemudian tekap2kan tangan kebahagian muka mulai dari bahagian dagu keatas , lakukan selepas solat subuh dan asar , kemudian pakailah Auralife Perfume seperti minyak wangi biasa . Niatlah apa yang perlu , Yakin , Berharap pada Allah . dan Tawakal . Insya Allah.....

13. Untuk menghilangkan stress/tekanan
Cara menggunakannya:
Sembur di nadi tangan, Selawat ke atas Nabi SAW 3x disertai niat untuk menghilangkan stress/tekanan dan digalakkan pengguna untuk menghidu seberapa kerap haruman ini dengan bacaan "BISMILLAH" 3x. Bertawakal , Insya Allah.

14. Untuk Lain-Lain Kegunaan
Cara menggunakannya:
Baca selawat ke atas Nabi SAW 3x disertai dengan niat. Kemudian spray Auralife Perfume seperti memakainya iaitu. selawat, niat sembur di nadi tangan,Yakin , Tawakal . Insya Allah...

15. Angin Ahmar
Cara menggunakanya:
Buat mandian Aura selama 7hari. (Rujuk Pada Agen)

16. Seri Pengantin Di Syor 7 Hari Membuat Mandian Seri Pengantin
Cara menggunakannya :
Sediakan 3 jenis bunga tanpa duri , ceraikan kelopak bunga sambil baca selawat
ke atas Nabi SAW 11x dan masukkan dalam air mandian. Spraykan Auralife Perfume dalam 'Bath Tub' . Niat untuk Aura yang baik dan lain-lain.


Moga Dengan Izin ALLAH SWT..... Kita Mendapat Keserasi Dan Kesembuhan....
Yakinlah ALLAH SWT MAHA MENYEMBUHKAN....
***** BAGI YANG BUKAN MUSLIM, AMALKAN PENGGUNAAN MENGIKUT KEPERCAYAAN MASING-MASING. YANG PALING PENTING KAEDAH ASAS PEMAKAIAN DAPAT DIIKUTI. ****

No comments:

Post a Comment